perjantai 28. syyskuuta 2012

Tanhuilua

Olen koko ikäni tanhuillut. Siis tanssinut itse, ohjannut, opettanut, kokoustanut, lukenut ohjeita, katsonut videoita, käynyt kesäjuhlilla,  kuluttanut kenkiä, laulanut lujaa ja hiljaa, hymyillyt, itkenyt, reissannut, valvonut, huoltanut, ommellut, kantanut, tiskannut, juontanut, rakastanut, vihannut, nauranut, kirjoittanut, kuvannut, piirtänyt, lohduttanut, edustanut  ...

Jokunen ilta sitten toista blogia kirjoittaessani ja aiemmin jo kun yritin ei-tanhuilevalle ystävälleni kertoa kansantanssin merkityksestä minulle, havahduin etten minä vain tanhua tai harrasta kansantanssia. Se on minulle PALJON isompi asia kuin se, että sanoisin harrastavani kansantanssia. Yritin pähkäillä miten sitä kuvailisin ja mieleni tuotti sanan tanhuilu. Tanhuiluun kuuluu siis minulla koko elämän kirjo kansantanssin ympärillä.

Tällä blogilla on kaksi tarkoitusta:
  1. minä haluan kirjoittaa säännöllisesti pitääkseni yllä kirjoitusvirettä
  2. haluan pohtia tanhuilun maailmaa omalta kantiltani
Eli kaiken mitä tänne laitan tulevaisuudessa on vain ja ainoastaan minun oma mielipiteeni ja kokemukseni, ellen sitten toisin mainitse. Kuvat jotka julkaisen ovat minun ottamia tai sitten kerron kuka on ottanut sen.

Ulkonäköä tälle tulen muokkaamaan vielä, piti vain saada äkkiä julkaistua ensimmäinen. Ja enemmän kuin mieluusti toivon teidän kommentoivan ja kysyvän!!

Nyt tämä kone kiinni. Huomenna kurssille tanssimaan ja sunnuntaina Usvan kanssa reenaamaan.

Tanhuilu on virallisesti tällä avattu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, kerro, ihmettele...